reklama

Červená polievka

Dnes neakceptujem žiadne vanilkové rožky ani medvedie labky. Dnes chcem obedovať na terase, ajkeď sa o chvíľku asi spustí krátka prietrž mračien a poleje záhradu. Do kuchyne počuť ako niekto vonku rozdeľuje príbory na stôl.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

By som sa najradšej obložila všetkými gýčmi sveta. Pergola a vinič,figovníky, slnko za kopcom, vypelichaný psík, modrá obloha a hrmiaca letná búrkav diaľke.

Svetlo je žlté, nie šedé. Vietor teplý, stromy zelené a košaté.

Uvarila som polievku. Polievky riešia „neviem čo so sebou“. Je červená,hustá od paradajok, nie od múky. Vonia. Vyzliekam cibulu a cesnak, sekám všetkéhoveľa, vňate, cibule aj cesnaku. Bude strašne dobrá, lebo už teraz vonia. Malaby mať nejaký úžasný názov. Gazpacho, by bolo fajn, ale už je obsadené niečimstudeným.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vypnem, olížem varechu a nožom vmiešam petržlenovú vňať. Lebo varecha jeuž čistá.

Vybrala som zo šuplíka moju obľúbenú detskú lyžicu s muchou a malúmisku. Naberiem si radšej menej, nech potom vládzem, keď príde maminka domov.

Dnes jem na kuchynskej linke. Sadnem si ďalej od drezu, lebo tam je tomokré. Papuče nechám na zemi a jem naboso. Polievka má vmiešanej toľko lásky, žeju mám chuť po sebe rovno aj zjezť. Pridám si k nej parmezán.

Predchvíľou zaklopala suseda Renata. V ruke okrem iného prázdny hrnček,usmiala sa a opýtala či je mama doma. Ale ja už som veľká a takéto veci viemvybaviť aj bez mamy. Po roku doniesla vrátiť prášok do pečiva a dve vajíčka.Pri tej príležitosti si požičala kryštálový cukor…

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Okolnosti ju museli veľmi prinútiť aby piekla. Vravela, že to bude hrnčekovýkoláč a že cukor príde vrátiť. Tak som jej povedala, že tak sa vidíme budúce vianoce. Zo srandysa urazila.

Už prišla maminka, ideme žrec. ňáááám

Tam za tým kopcom, akokoľvek ďaleko, je určite more. Dnes od neho fúka...

Pred minútou volala Zuzka z londýna. Zuzke, pusu zasielam, nech je už tucobidup***a zlepíme linecké kolieska.

Pavlína Morháčová

Pavlína Morháčová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

diskoooo___som pavka a mám rada hlúposti. najlepšie farebné a vóňavé a malé. také, čo sa dajú nosiť po vačkoch so starými lístkami na kadejaké autobusy a metrá.chodím na všvu. štvrtý rok a rada.tutok toho viac: http://pavka.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu