reklama

Dnes 2

Chcela som prezvoniť na dobrú noc a teta Hlas mi povedala, že nemám kredit. Myslím, že som si zas nezablokovala tlačítka. Pozrela som do volaných hovorov. Dva krát Ach, raz Linda. Sa mi páči tá náhoda, ktorá mi niekoho nájde v zozname a zavolá mu. Ale náhoda je asi v mojej nohe. Mobil nosím vo vačku gáť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Si to viem predstaviť. Linde som nevolala už veľmi dlho. Už od strednej, tosú skoro 3 roky. Myslím, že sa asi aj celkom potešila keď videla, že jej volám.Určite zdvihla a niečo veselo zakričala… niečo ako „Čáááááf ty paááf!“ a potombolo počuť len šuchot a buchot. Asi jej zajtra zavolám, nech sú nohavicespokojné.

Achovi som volala z nohavíc už častejšie. To je problém keď je prvý vabecede. Prepáč Andrej.

Dnes sme boli na rodinnom nákupe v tesku. Tato má vozítko, tak sa maminkapotešila, že budeme môcť odniesť aj nejaké mlieka, aviváž a dezinfekčný gél.Autobusom by sme to my dve škaredo vliekli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V oddelení ovocia-zeleniny a zelených bedničiek som videla vo vozíku zašprajcovanédieťa. Veľmi malé dieťa s veľmi veľkým rožkom. Niečo ako keby regulérny človekožužlával bagetu so šírkou bevitu. Keď mu mama odšoférovala vozík k banánom,ono ma to ponúklo tým rozmočeným rožkom. Ozaj si veľmi cením tento akt, ale asisa budem musieť len diplomaticky usmiať.

Tato je už nákupne vyčerpaný. Kým mama vyberá správnu vôňu aviváže, ja hovezmem na prechádzku do oddelenia minerálok. Pár metrov pred nami padla z najvyššiehoregálu fľaša matúšovho prameňa. Slušne som jej odzdravila, popriala pekný deň avyložila ju tam odkiaľ padla. Brigádnik na vysokozdvižnom vozíku sa na mňa celýčas pozerá. Z vozíka mu padla fľaša magnézie. Sme sa na seba usmiali.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Do obchodu som si obula moje zelené topánky. Sú skôr na leto, alebo na tú časťroka, keď sa leto preklápa do teplej jesene. Keď neprší a dá sa v nich šuchotaťpo lístí. Neviem, koľko príležitostí ešte tento rok budem mať, aby som si ichobula…

Skvelé. Po tých vykachličkovaných halách sa to v nich perfektne šmýka.Trochu sa rozbehnem a samo to ide najmenej meter. Takže odteraz je to obuvvyhradená na nákupy.

Paradajky musia byť. Odšmýkala som sa za mamou. Ešte stále váhavo čucháaviváže, ale napriek tomu sa jej spýtam, či máme doma ešte rajčiaky. To slovomi pripadá celkom absurdne. Budem sa snažiť nenazývať paradajky paradajkami,ale rajčiakmi. Videla som to na jednom balení. Bolo tam napísané že Rajčiakyslivka. Tie naozaj chcem. Mama skontroluje priaznivosť ceny a povolí, aby somich naložila. Človek si tu podľa mňa nemôže vyberať z ničoho tak veľmi ako zparadajok…či rajčiakov. Snažila som si zapamätať všetky tie názvy. Rajčiakyslivka, Rajciny datlove, Paradajky na stonke (tá verzia sa mi tiež náramne páčila,ale bolo to posledné balenie a už tak trochu plesnivé) no a potom už lenParadajky cherry a posledné paradajky…či rajčiaky, také čo sa vážia. Rozhodlasom sa, že ich budem volať Vážené Rajčiaky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Všetko v tesku má prívlastok za podstatným menom. Paprika zelená, vňať petržlenová,rajciny datlove, tvaroh jemný, jablká červené, ciabatta olivová, cottage cheesebiely, tekvica oranžová, baklažán vážený… Ma to ohromne baví, tak to všetkomenujem. Mama vraví, nech sa ukľudním. Ale v skutočnosti ju to baví rovnako.

Podvečer som párila čierne ponožky. Úžasná činnosť. Vie ma dokonalepsychicky vyčerpať. Všetky čierne, každý pár inak. Každý pár má inú gumičku,alebo dĺžku, niektoré sa odlišujú iba odratosťou. Zostali 4 nespárené. Prostenikde v celom byte nemajú partnera. Vobec nechápem, ako sa niečo také môže stať,kam môžu utiecť, kto ich môže zjesť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Možno by bolo dobré, keby jedného dňa každý doniesol svoje nespárené čierneponožky (veľkosť cca 41) a by sme ich spárili medzi sebou.

A teraz si už teda idem radšej nabiť kredit a prezvoniť na dobrú noc ešteraz.



Pavlína Morháčová

Pavlína Morháčová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

diskoooo___som pavka a mám rada hlúposti. najlepšie farebné a vóňavé a malé. také, čo sa dajú nosiť po vačkoch so starými lístkami na kadejaké autobusy a metrá.chodím na všvu. štvrtý rok a rada.tutok toho viac: http://pavka.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu